Service Management

Het doel van Service Management is het efficiënt organiseren van IT-diensten. We zorgen voor duidelijke afspraken over uitbesteding en werken samen met meerdere partijen om de prestaties van IT-diensten te monitoren en te verbeteren. Dit doen we door middel van Service Level Management, Incident Management, Change Management en Configuration Management, waarmee we de kwaliteit van de dienstverlening waarborgen.

Rapportages

ICT WBW biedt maandelijkse Performance Rapportages die inzicht geven in de behaalde prestaties ten opzichte van afgesproken service levels.

Adviesverzoek

Een Adviesverzoek biedt klanten de mogelijkheid om maatwerkoplossingen aan te vragen voor nieuwe functionele behoeften buiten de standaarddienstverlening

Projectmanagement

ICT WBW biedt Projectmanagement op maat

Beveiligingsincidenten

Bij Beveiligingsincidenten biedt ICT WBW een gestructureerd proces voor het registreren, onderzoeken, oplossen en afhandelen van incidenten die de vertrouwelijkheid, integriteit of beschikbaarheid van systemen bedreigen.